پرسپولیس
پرسپولیس
فوتبالي
فنایی: اخراج پولادی اشتباه بود/ صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه گهر

 

گل گهر دیده نشد

مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته‌ داوران فدراسيون فوتبال معتقد است كه تيم داوري در ديدار گهر و پرسپوليس اشتباه‌هاي تاثيرگذار زيادي داشت كه دليل اصلي آن عدم تمركز داوران بود.

 

محمد فنايي درباره عملكرد داوران ديدار تيم‌هاي فوتبال گهر و پرسپوليس با بيان اين كه صحنه هاي داوري اين ديدار باعث شد كه بازي براي داوران سنگين شود، اظهار كرد:

 

نقطه حساس بازي ناديده گرفتن گل واضح آشكار و سالم گهر بود كه فكر مي‌كنم دليل اصلي آن عدم تمركز داود رفعتي، كمك داور اول بازي بود. در طول بازي اعتراض‌هاي نيمكت نشينان گهر كه در پشت سر رفعتي بودند باعث شده بود كه اين كمك داور هيچ تمركزي نداشته باشد و به نظر من صحنه به ثمر رسيدن گل را از دست داد.

 

وي ادامه داد: در صحنه اخراج مهرداد پولادي، داور (تورج حق‌وردي) اشتباه ديگري مرتكب شد، چون به عقيده من خطاي بازيكن پرسپوليس كه به دريافت اخطار دوم و اخراج منجر شد، كارت نداشت و او توپ را زد. فكر مي‌كنم داور به دليل بزرگنمايي بازيكن گهر عجولانه تصميم گرفت.

 

فنايي به اخراج مهدي تارتار هم اشاره كرد و گفت: طبيعي بود كه به دليل اعتراض سرمربي گهر نسبت به اعلام نشدن گل صحيح اين تيم، داور از او بخواهد كه زمين را ترك كند. به هر حال اخراج تارتار هم در نتيجه‌ اشتباه داور در اعلام نكردن گل روي داد.

 

عضو كميته‌ داوران ادامه داد: اخراج بازيكن گهر كاملا درست بود. درباره دو صحنه اي كه توپ در محوطه جريمه دو تيم به دست مدافعان برخورد كرد هم بايد بگويم كه من با تصميم داور در هر دو صحنه موافقم. هر چند در صحنه اي كه توپ به دست مدافع گهر اصابت كرد، صحنه كمي مشكوك به پنالتي است، اما به نظر من اعلام پنالتي در آن صحنه كمي سخت گيرانه بوده است.

 

فنايي در ادامه بار ديگر به صحنه گل تيم گهر كه از سوي داور اعلام نشد اشاره كرد و افزود: در دنيا اين گونه صحنه‌ها در حال افزايش است و همين مساله باعث شده كه فيفا تصميم بگيرد در بازي‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان در تركيه از فن‌آوري تشخيص گل استفاده كند. در صورتي كه اين كار موفقيت آميز باشد، در جام جهاني 2014 از آن استفاده مي‌شود.

 

وي در پايان با بيان اين كه در اعلام نكردن گل گهر، داور مقصر نبود، چون ناچار بوده است كه نظر كمكش را بپذيرد، گفت: ظاهرا اين بازي در اواخر به جنجال كشيده شده است. كميته‌ داوران در كلاس‌هاي هماهنگي پيش از شروع فصل بايد اين گونه موارد را كاملا بررسي و به داوران گوشزد كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : رها

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو وبلاگ
مرداد 1391
دوستان
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس و آدرس redete.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
طراح قالب وبلاگ های ورزشی
مطالب جالب و ديدني
پیوند های روزانه
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

آرشیو پیوندهای روزانه
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 7116
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب